Wiki:
Page name: mh's cosplay challenge [Logged in view] [RSS]
2010-01-04 04:46:51
Last author: moira hawthorne
Owner: moira hawthorne
# of watchers: 13
Fans: 0
D20: 18
Bookmark and Share
<img500*0:stuff/mh%27s%20cosplay%20challenge%20banner.jpg>

mh's cosplay challenge
***
got a new idea/inspiration by my muse
draw your OC cosplayin you
whatever you are currently wearing



<img:stuff/swirl%201.png>


<img:stuff/swirl%202.png>RULES:

1. character must be your own
2. must dress him or her as you are now
[ooooh and dont forget those accessories/glasses/jewelry/shoes/ect stuff]
3. all art must be your own
4. upload to ET peeps
5. have fun
6. beats handed out behind my barn

<img:stuff/swirl%201.png>


<img:stuff/swirl%202.png>DO IT LIKE THIS:
1. [your name] 'title'
<img300:awesome cosplay image
(short description of OC if you like or a link to his/her character wiki)

2. ECT

feel free to put up WIPs so we can *poke fun of em*

<img:stuff/swirl%202.png> START NOW!

SUMMER



1. [moira hawthorne] 'Aodh Hot and Sexy'
<img300*0:stuff/aodhcosplayme%20final%20rs.png>
Aodh of SabbathNight for anyone not familiar with my naughty faery

2. [Blood Sucking Beauty] 'Embarrased Damion'
<img300*0:http://th07.deviantart.net/fs47/300W/f/2009/232/4/4/44fb3eaff1fe89aa0a5723a439c1cc48.jpg>
My vampire, Damion Glory. His eyes and hair are emerald green and he is obviously really muscular.

3. [*Leric*] 'epic panda'
<img:http://elftown.com/img/drawing/125110_1250834060.jpg>
Jethro, the epitome of badassary. (not so much in this sense xD) He's got red hair ;]

4. [Talkris]
<img300*0:http://elftown.com/img/drawing/44075_1250898635.jpg>
My char Jason Mulgrew. jason p. mulgrew
Don't laugh too hard, I've never done cell shading before nor do I ever work solely in PS3. (Drawn with reference because I suck at people)

5. [Erubeus]
<img300*0:http://elftown.com/img/photo/178438_1251085315.jpg>
Bethiru; Seriously? I should've chosen [Vou]. u.u
Dissed by my own character. D=
Anywho, yeah, this is it. Not all that happy with it, being as I f#%$ed up his hair(supposed to be white with silver stripes), and am a horrible shader.
But, I like how my messenger bag came out~ Joker ftw♥.
And, chyeah. I really do have three scarves on my bag.
Bethiru

WINTER



A. [wicked fae mage]
<img300*0:http://www.elftown.com/img/drawing/182611_1261979203.jpg>
This is Vicente Moon from my Hearts series, and he is in my soft, hooded red robe and furry slippers. Don't laugh or call him adorable! He is a manly vampire! (who can, has and will forever burn in the sunlight ^.^)
reference pic: <img200*0:http://www.elftown.com/img/photo/182611_1261978954.jpg>

B. [moira hawthorne] 'Aodh Cold and Still Sexy'
<img300*0:stuff/Cold%20Aodh%20Yule09%20copy.png>
what you cant tell from lookin at Aodh is...
Im wearin' thermal longjohns under my jeans
plus a thermal tank, cotton top and wool sweater under my hoody
frell his ears must be cold!!!

<img:stuff/swirl%201.png>


OC PAPER DOLL DRESS UP WIKIS

Aodh PaperDoll Dressup


<img:stuff/swirl%201.png>


<img:stuff/swirl%202.png>inspired in [~Crimson Angel~]'s The Best Artist contest - TBAC<img:stuff/swirl%202.png>


<img:stuff/swirl%201.png>






Username (or number or email):

Password:

2009-08-21 [moira hawthorne]: looks like a lot of girls have male OCs... so its gonna be a bit crossdressing...

nah nah cant be you dressed up... the idea is for your OC to dress as you... sortta reverse fantasy.. hahaha... it will be fun

2009-08-21 [*Leric*]: this seems really cool. :]

2009-08-21 [Talkris]: I suck at drawing humans though. Maybe I'll draw one of my animal characters in my clothes

2009-08-21 [moira hawthorne]: hehehe hummm as long as its your OC.... sure....

2009-08-21 [Blood Sucking Beauty]: mine is done. i just have to scan it. it isn't a GOOD drawing but its absolutely HYSTERICAL!

2009-08-21 [Talkris]: So I just noticed, I totally dress like a boy. I put my char Jason in my clothes and, aside from them being too small on him, they suit him really well. Even my PJs are for boys. -_- I'll post the pic tomorrow or something.

2009-08-21 [moira hawthorne]: [Blood Sucking Beauty] please give yours a title...
and do you really wear that skirt? like now...

[Talkris] (and everyone) well clothes nowadays are lots unisex... but still dress your OC is exactly what you normally wear... or are now wearing... the point is too make them look like they are trying to cosplay you... that means to be recognizable as you... tho we still want them to look like them... thats the fun

2009-08-21 [*Leric*]: idk if it's recognizable as me. but i tried hehe

2009-08-21 [moira hawthorne]: hehehehe flowery shorts! and yah a bra...

2009-08-21 [*Leric*]: lol that's what i was wearin. my jammies. i like how it came out. arms kinda suck though

2009-08-21 [XxTsomexX]: haha I'm gonna use my Tsome OC, but she doesn't have her ears pierced, so thats gonna be a fun one :3

2009-08-21 [Alexi Ice]: Mine has to be anime too, but he is an OC.

2009-08-21 [Avatar15]: OHMAHHGAHH. ♥ Starting this now~

2009-08-21 [Alexi Ice]: Can I invite people, Moira? I know some people who would love this contest!

2009-08-21 [*Leric*]: lol nano ;D

2009-08-21 [moira hawthorne]: sure sure invite away!

2009-08-21 [Alexi Ice]: Sveet! I shall!

2009-08-21 [*Leric*]: akane..i'm already a member of this wiki. why would you send me an invite? -_-

2009-08-21 [Alexi Ice]: Lol. Sorry. I just sent one to everyone I thought would appreciate it <3

2009-08-21 [Vou]: Eee, joining! >:} And I'm using Kitio! ^______^

2009-08-21 [~Crimson Angel~]: O_O HOLY CRAP TOSHI! EW!

Number of comments: 170
Older comments: (Last 200) 8 .7. 6 5 4 3 2 1 0

Show these comments on your site

Elftown - Wiki, forums, community and friendship. Sister-site to Elfwood