Wiki:
Page name: Sugar Addicts Anonymous [Logged in view] [RSS]
2012-03-22 02:50:33
Last author: Iruvielle
Owner: None
# of watchers: 28
D20: 16
Bookmark and Share

SUGAR ADDICTS ANONYMOUS


Otherwise known as the SAA! It's alike an AA group, or an NA group, but for Sugar addicts! :D


The Addicts:

1. [Iruvielle] Hi, My name is Kathy and I've been sober for 5 seconds! X-X
2. [Ravendust] Hi, My name is Deidra and I've been sober for... well... lets just say I haven't ;)
3. [Evolution X] Hi my name is Tom and.... sober? What's sober? Why am I in this straightjacket? Where's my sugar cubes? Who are you lot again? HERE THEY ARE! *chomps sugar cubes*
4.
5. [*Sakura-chan*] Hello my name is Krystal.............whats sober?? *eats some sugar* seriously...whats sober
6.[Xerin Zamaki] Hi...MINE!!!*glomps sugar* I'm Scott and I'm a sugar addict...^^*gose to sleep with sugar and nuzzels to it ^^*
7. [Line Viper] I'm Jessi I've been sober for far to long, NEED SUGAR!!!! *weeps*
8.[Vampire Princess] My name is Crystal I've been sober for 1 minute.
9. [Bella HeartAttack] Umm.....I dont have a name....Im nameless.....and I have never been sober in my life.....Not even when I was born!
10.[Dezmond] My name is Jeff and i've been sober for about two hours now (the dog ate my stash *cries*)
11.[Roxcie]I'm Roxanne and I've been sober for a day now ^_^ I love sugar! :D
12.[Kiss My Sass] My name's Dee and I've been sober for 1 second....*looks at chocolate*...nevermind :P lol
13.[XxTsomexX] My name is Megan, and I've been sober for *counts on fingers* one day^^
14. [silent_voice] I LIKE Sugar >=D
14. [silent_voice] I LIKE Sugar >=D
14. [silent_voice] I LIKE Sugar >=D
14. [silent_voice] I LIKE Sugar >=D
14. [silent_voice] I LIKE Sugar >=D
14. [silent_voice] I LIKE Sugar >=D
14. [silent_voice] I LIKE Sugar >=D
15. [Blood Sucking Beauty] Hi! My name is Rachel and I've been sober for.....ummm......*chomps on a chocolate bar*...A milisecond?
16. [Surimia] sugar in chocolate, sugar in pocky,....SUGARRR! @_@
17.[Cupboard*Full*O f*Malice]yo-y-y-y-y-y-y-y-yy-y-oooo!!!! OH SNAPPLE i didnt know this was to Quit sugar,i thought it was for to support it,beh illstay but dont yas dare try to take away my sugar~drinks a five pound bag of sugar~
18.[~Crimson Angel~]I have been sober since well 5 minutes ago.*gobbles doughnuts*
19.[ForeverNothing] S-U-G-A S-U-G-A
20.[+Moon+Shower+]let me be your suga pop!!!
21. [Kamari] You I'm Kamari-Chan and I haven't been sober since I was 6 weeks old! ^^
22.[Apey] Sugar is awesome!!!!!
23.[doggiepog6] I loveeeeeeee sugar but I'm on a diet :( So as of this moment... I'm sober
24.[HardRockAngel] Hello, my name is astrid and I have been sober for...well actually I'm not sober!!! *petting sugar cube* My preciousssssssss...
25. [Caritas] Sober? From...sugar? That would be murder...*eats chrystalized sugar* Baaaaah! Why are people running at me...with a hug-myself-jacket?? I'm fine! *twitches*
26. [Avatar15] I hope no one minds my ocd with uneven numbers. <.< Yeah. Um. 10,000 sugars in my tea, please? <3
27.[Fallen Child Athena] ~munches on Pocky~ >.< Im addicted
28.[xX Doomed Vampire Doll Xx] Does anyone else see purple mushrooms?
(29/i)^?. [twitchboy] bad hand no feed me evil sugar...NO Stop...cough...gug...yum..Must have sugar!
30. [Gypsy Mystik] SUGAR!!!! ^_^ heehee Meow!!! *le Purr* =^_^=
31. [Jayy Will Murder] I am a sugar addict... I have my needle of liquidy sugar goodness in my bag... and... er, the name's Jay.
32. [InsanityAngel] Who isn't sugar addicted at one point??? ahahahaha
33. [LinkTurrner] If you ever talked to me on the phone Im like always on a sugar high XD
34. [Zak Bloodraven] Hi, I'm Josh. I'm a choco-sugar addict.
35. [Silver Moon] Sugar is awesome...especially in chocolate!!! ^_^
36. [Eyonic] o.o *goes and buys skittles and jollys*
37. [anatomy] *mixes soda and sugar*
38. [Mukki Tadi]
39. [Dasner] Sugar! *runs around in circles then bounces off the walls* WOOOOOHOOOO! *pauses* Am I supposed to get off sugar here? >.>
40.[rainbow band-aid taco box] Two words Mountain Dew :D :D :D :D :D :D :D :D

Some Simple Rules


1. Please be curtious- no real arguing in here ><;;
2. Please don't advertise other wiki-pages here, it's rather rude... (if putting it in your mood doesn't help, just randomly message people, that's what I do ;))

Thank you for following these rules, and later more rules may be added should problems arise and require such.
If you don't follow these rules(or they're broken many times... I'LL REMOVE YOU FROM THE LIST! >=( -[Iruvielle]^-^

Writing Addicts Anonymous <-- another "support group" :D

Username (or number or email):

Password:

2009-09-12 [Iruvielle]: HI TWITCHBOY! *waves*

2009-09-12 [~Crimson Angel~]: GYPSY!

2009-09-12 [Ravendust]: and we're baaack

2009-09-12 [~Crimson Angel~]: YAY! HI RAVEN!

2009-09-12 [Ravendust]: hehe, what's up?

2009-09-12 [Ravendust]: Oh! I made homemade hohos the other day, they're nummy and really big. XD... *goes to get a piece*

2009-09-12 [Iruvielle]: YAY MORE PEOPLE!
Tell everyone! :D
I wanna see how popular this place can get! ^.^
OH!
AND I MIGHT ACTUALLY MAKE A BANNER MAKING CONTEST! :D
Cuz, we need more banners... XD

2009-09-12 [Gypsy Mystik]: Amebara!!! ^_^

2009-09-12 [Caritas]: I think I have found home!

2009-09-12 [Iruvielle]: YAY! :D

2009-09-12 [Caritas]: *dances*

2009-09-12 [Iruvielle]: puaha!
Nice comment beside your name there Lizzeh! <3

2009-09-13 [~Crimson Angel~]: I'd advertise it in my diary and on my house but I'm afraid Mr. Penguin might come stalk us.

2009-09-13 [Gypsy Mystik]: LOL

2009-09-13 [Iruvielle]: It's alright, just tell people about it! :)

2009-09-13 [~Crimson Angel~]: I will!

2009-09-13 [Iruvielle]: And "Mr. Penguin" can go slip on a banana peel for all I care! :)

2009-09-13 [~Crimson Angel~]: lol that's funny.

2009-09-13 [Rising Death Dragon]: who Mr. penguin?

2009-09-13 [Iruvielle]: *growling*

2009-09-13 [Rising Death Dragon]: eep!

2009-09-13 [~Crimson Angel~]: He's a meanie.

2009-09-13 [Rising Death Dragon]: Let me guess mortified?

2009-09-13 [Iruvielle]: meanie doesn't begin to cover it...
but that's the nice way of saying it.
so yes... he's a meanie.

2009-09-13 [Rising Death Dragon]: I'm bored...

2009-09-13 [~Crimson Angel~]: Yes it's Mort

2009-09-13 [Rising Death Dragon]: I HATE HIM! He made me quit a wiki!

2009-09-13 [~Crimson Angel~]: He made Kathy make one of her wikis private, and he made a girl quit an rp.

2009-09-13 [Caritas]: He made you quit? Wow...He is a jerk, though.

2009-09-13 [Rising Death Dragon]: like i said i hate him...

2009-09-13 [Caritas]: I don't blame you. But hate is a strong word.

2009-09-13 [Rising Death Dragon]: I had a huge argument with him in the wiki and made others cry...

2009-09-13 [Rising Death Dragon]: The wiki was A broken heart

2009-09-13 [Caritas]: Wow...

2009-09-13 [Rising Death Dragon]: yeah and that was what two years ago...

2009-09-13 [~Crimson Angel~]: He has always been mean to me ever since I first met him and he says he hates me but he doesn't even know me, and he's threatened me twice now.

2009-09-13 [Iruvielle]: ugh... I don't understand why he's still here if he's done all this bad stuff!
SERIOUSLY!! -_-

2009-09-13 [Gypsy Mystik]: he is very mean

2009-09-13 [~Crimson Angel~]: Yeah.

2009-09-13 [Ravendust]: Wow, yeah, that guy is a jerk. I had a fight with him in the Crew Application wiki... He attacked me because I told him to chill out because he was getting impatient o.O... I can't believe he's trying to apply to the crew at all....


Anyway! Sugar, anyone have anything interesting today?

2009-09-13 [Iruvielle]: ugh.
I can't believe he's still on this site. T^T

Nothing too much.
I'm jittery... from eating momma's homemade cookies.
SO DELICIOUS! <3<3<3<3<3
Sugar... lotsa sugar! :3

2009-09-13 [TATES]: Is it possible to like sugar but hate chocolate?
._.

2009-09-13 [Iruvielle]: yep.
Cuz there's LOTS of things that have sugar in them, and... they aren't chocolate! XD

2009-09-13 [TATES]: Okey dokey. My family says something's wrong with me for not really liking chocolate.

2009-09-13 [Iruvielle]: Naaaah.
I'm starting to not like chocolate very much either.
It's overrated! XD

2009-09-13 [Rising Death Dragon]: Dark choco, white choco, special dark choco, regular choco, and a wtf choco (brown)!

2009-09-13 [Rising Death Dragon]: *puts alot of suger on some meow mix* YUM! *eats*

2009-09-14 [Iruvielle]: 'ELLO [Jayy Will Murder]!!!!!!!!

2009-09-14 [Ravendust]: welcome to the club [InsanityAngel] :)

2009-09-14 [Iruvielle]: YAY MORE PEOPLES! :D

2009-09-15 [Iruvielle]: HI [LinkTurrner]!!!!!!!!!

2009-09-15 [LinkTurrner]: hi

2009-09-16 [Fallen Child Athena]: ~eats pocky~ >.> Ooooo Man

2009-09-16 [Iruvielle]: heya [Fallen Child Athena]!!!!

2009-09-17 [Eyonic]: *scarfs down lifesavers and looks around* I swears I is innocent!

2009-09-17 [Iruvielle]: Hi hi [Eyonic]!
And innocent? *raised eyebrow*

2009-09-17 [~Crimson Angel~]: I HAVE GERMAN CHOCOLATE CAKE WITH WALNUTS!

2009-09-17 [Rising Death Dragon]: yum

2009-09-17 [Iruvielle]: umm... okay! :P

2009-09-18 [~Crimson Angel~]: It's yummy!

2009-09-18 [Eyonic]: I is innocent...maybe...okay, no, I is addicted to sugar..*has to have so much sugar a day to function*

2009-09-18 [~Crimson Angel~]: lol So am I.

2009-09-19 [Silver Moon]: may I join?

2009-09-19 [Iruvielle]: YES! :D

2009-09-19 [~Crimson Angel~]: YAY NEW MEMBER!

2009-09-21 [Mukki Tadi]: I want to join! lol

2009-09-21 [Iruvielle]: JOIN THEN! :3
You're MORE than welcome to! :3

2009-09-22 [Eyonic]: I joined :3

2009-09-22 [Iruvielle]: YAY! =3
Anyone can! :D

2009-09-22 [Ravendust]: welcome :)

2009-09-22 [Eyonic]: :P

2009-09-22 [Rising Death Dragon]: *drives a truck with ten pound bags of sugar into the area*

2009-09-23 [~Crimson Angel~]: *puts on robin hood costume and attacks the truck of sugar* HOOHA!

2009-09-23 [Ravendust]: you'd have to be suicidal to drive a truck loaded with sugar into an area full of addicts ;)

2009-09-23 [~Crimson Angel~]: Oh yeah! *steals your sugar and makes it rain sugar* WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

2009-09-23 [Ravendust]: it wouldn't rain sugar, it would snow! *sugar angel time* :0

2009-09-23 [~Crimson Angel~]: OH YEAH! *jumps in the sugar and makes a sugar angel*

2009-09-23 [anatomy]: can anyone help me understand why ppl say that 20 sugar cubes in my tea is to much?

2009-09-23 [Iruvielle]: I don't say it's too much...
I SAY IT'S NOT ENOUGH!!!! :3

2009-09-23 [anatomy]: exactly!!!

2009-09-23 [Iruvielle]: YOSSS! :3
My mom doesn't let me drink coffee here anymore because I put so much sugar in it... it basically is like syrup! :P

2009-09-23 [anatomy]: ever tried to put a few sugar cubes in soda?

2009-09-23 [Iruvielle]: I don't drink soda anymore. :P

2009-09-23 [Ravendust]: It's like: Do you want tea/coffee with that sugar? lol...

2009-09-23 [Iruvielle]: Yea! AHAHA! Really. :P

2009-09-23 [Ravendust]: I've learned to put less sugar in coffee by using yummy flavored creamers and sometimes mixing hot cocoa in... :3 but that technically is still the same amount of sugar... just in different forms.

2009-09-23 [Iruvielle]: I just plain drink French Vanilla Cappucinos now! :P

2009-09-23 [Ravendust]: nice XD... I absolutely love frozen coffee drinks, the stuff with whipped cream and chocolate :3

2009-09-23 [Iruvielle]: It's not a frozen drink though.
We DO have iced Cappucinos at Tim Horton's... but this is a hot drink! <3<3<3

2009-09-23 [Ravendust]: I kind of figured it was a hot drink :p

2009-09-23 [anatomy]: what whould you do if you found a map to candyland or candy mountain?

2009-09-23 [Iruvielle]: I'd follow it! HAHA

2009-09-23 [anatomy]: i'd folow it and tried to become queen or lord or something over candyland!!!!(or candy mountain)

2009-09-23 [Iruvielle]: puahaha!

2009-09-24 [~Crimson Angel~]: My friend Kanone hates it when I mention Candy mountain to him, he hates the Charlie the magical unicorn vid.

2009-09-24 [anatomy]: humans usually reacts like that....but ive never seen that vid so i dont understand how a vid could be that horrible o.o

2009-09-24 [~Crimson Angel~]: He finds it annoying.

2009-09-24 [anatomy]: do you think i'll ever see it?

2009-09-24 [~Crimson Angel~]: It's on youtube.

2009-09-24 [anatomy]: to bad i cant see it right now...my school starts soon(morning comp use)

2009-09-24 [~Crimson Angel~]: Oh, really?

2009-09-30 [Iruvielle]: *waves* HEY DASNER! :3

2009-09-30 [Dasner]: Hey! ^_^ *glomps* How are you?

2009-09-30 [Iruvielle]: *falls over from the glomp* GREAT THANKS! :3
You?!

2009-09-30 [Dasner]: I have been great! Nice and cold. *her teeth chatter as she grins*

2009-09-30 [Iruvielle]: YAY!
I mean... to the great part.
Not yay to the cold part! :P
I'm cold too...

2009-09-30 [Dasner]: Aw! *wraps around your neck like a scarf to keep you warm* How is that?

2009-09-30 [Iruvielle]: Awwww, thanks!! HAHA!

2009-09-30 [Dasner]: You are welcome. ^_^ *tucks her snout under her tail and closes her eyes to rest*

2009-09-30 [Iruvielle]: Awwww, cute! *snickers*

2009-09-30 [~Crimson Angel~]: Hey Das, how come you haven't answered my messages??

2009-10-02 [Dasner]: I have so many. It's hard to find yours. I'll go look for them now. ^_^ *dashes off to do so*

2009-10-02 [anatomy]: i think i know this room's weakness...

2009-10-02 [Iruvielle]: what is it? *raised eyebrow*

2009-10-02 [anatomy]: -takes up a bag full of candy- stuff with sugar in em o.o

2009-10-02 [Iruvielle]: Ummm... duh. XD
That's what it's about... people who loves sugars and can't get enough sugars!! *giggles and steals the full bagt of candy*

2009-10-02 [anatomy]: *eats candy from a bigger bag with even more candy in it*

2009-10-02 [Rising Death Dragon]: I shake when I don't get sugar! is that an addiction?

2009-10-02 [Iruvielle]: that sounds somewhat like diabetes... O.o
My grandma's like that if she doesn't eat soon enough.

2009-10-02 [Rising Death Dragon]: damn i don't want diabetes! *eats another sugercane*

2009-10-03 [Ravendust]: actually it could be hypoglycemia too...

2009-10-03 [Rising Death Dragon]: ummm... i think it another form of diabetes.

2009-10-03 [Ravendust]: its not, its just a blood sugar issue. Diabetes is when your body can't really process the sugars you take in, if you have too much sugar in your body it can kill you. Hypoglycemia is just a disorder dealing with the bloodsugar, nowhere near as complicated or possibly fatal as diabetes can be.

2009-10-03 [Iruvielle]: yea... that... XD
HAHA!

2009-10-03 [Rising Death Dragon]: Umm umm umm what to do? *sucks on thumb like a baby*

2009-10-03 [anatomy]: *eats some more candy* ive heard that diabetes comes if you eat to much sugar but i who do eat lot sugar has never had it o.o

2009-10-03 [Silver Moon]: *Passes around reecies* Yummy

2009-10-03 [Ravendust]: I. have. POCKY! Nummy :3

2009-10-03 [Rising Death Dragon]: I have nothing?

2009-10-03 [Ravendust]: it's been more than a year since I've had pocky, one of my favorite asian snacks :3

2009-10-04 [Rising Death Dragon]: I'm all out of sugar stuff.....and no money.............

2009-10-04 [Ravendust]: aww, that sucks :(

2009-10-04 [Rising Death Dragon]: yep

2009-10-04 [Iruvielle]: i've never had pocky! :O

2009-10-04 [Rising Death Dragon]: same

2009-10-04 [Ravendust]: o.O really? You guys have got to try it!

2009-10-04 [Gypsy Mystik]: lol POCKY!!!

2009-10-04 [Ravendust]: I have chocolate and strawberry pocky. :) I'm looking forward to cooking dinner tonight because we'll have strawberry angel food cake... I oughtta go poke [Jayy Will Murder] about going to the store so we can get whipped cream too :3

2009-10-04 [Iruvielle]: I've never seen it around here! :(

2009-10-04 [Ravendust]: that sucks :( Do you have a superwalmart around? They've got a portion of an aisle dedicated to asian foods and the pocky would be there...

2009-10-04 [Iruvielle]: We have WalMart... but I've traveled the food section millions of times... never seen any!
DARN!
It's alright XD

2009-10-04 [~Crimson Angel~]: OHES NOES!!!

2009-10-04 [XxTsomexX]: our walmart has it too!!
look in the latin area >.> or the area where the international foods are (usually with the chinese-y stuff)

2009-10-04 [~Crimson Angel~]: Yeah, with mine it's in the Oriental section with the fortune cookies and the Chow mei.

2009-10-04 [Iruvielle]: I DO... I've never seen it...

2009-10-04 [~Crimson Angel~]: Oh, well in mine it's usually close to the bottom.

2009-10-05 [Ravendust]: yeah, same here, sometimes they're even pushed back so you have to look to find them XD.

2009-10-05 [~Crimson Angel~]: Yeah, which sucks.

2009-10-05 [Ravendust]: I've got reese's pieces now :3

2009-10-05 [~Crimson Angel~]: YUMMY!

2009-11-21 [Ravendust]: welcome to the club, [rainbow band-aid taco box] :) If you look to the right you'll notice that we have plenty of candies, cookies, sodas, just about everything a sugar addict could ever want... Feel free to enjoy :)

2009-11-21 [Iruvielle]: *nods* Welcome [rainbow band-aid taco box]!
I love your name, it amuses me! <3

2009-11-23 [~Crimson Angel~]: Yeah, it does amuse you, it amuses me too.

2010-02-19 [Mortified Penguin]: :(

2010-02-19 [Iruvielle]: Why are you sad?

2010-02-19 [Mukki Tadi]:

SSSSSSSUUUUUUUUUGGGGGGGAAAAAAAARRRRRRR!!!!!!!!

2010-02-19 [Roxcie]: Sugar=yay yumness :D

2010-02-19 [Mukki Tadi]: lol

2010-02-19 [Iruvielle]: *passes out sugar donuts covered in white sugary icing powder stuff*

2010-02-19 [Roxcie]: *drools and eats one* Thank youuuuuuuuuuuuu :3 SO DELICIOUS *bounces* xD

2010-02-19 [Gypsy Mystik]: ^_^ Meow!

2010-02-19 [Roxcie]: Hi hi ^.^

2010-02-19 [Iruvielle]: *waves crazily, so hard her arm flies off* Oops...

2010-02-19 [Roxcie]: :O :O :O *retrieves it and hands it to you* :D :D THERE YOU GO :3 a Roxcie Retriever :3 x3

2010-02-19 [Gypsy Mystik]: lol Silly Sugars!!!

2010-02-19 [Iruvielle]: YAAAY! *reattaches arm then looks at [Gypsy Mystik]* Yea... this is what sugar does...
Wait, I haven't even HAD any sugar today! O.o

2010-02-19 [Gypsy Mystik]: You are a Sugar Addict... you don't need sugar to be like this....not after years of sugar abuse...

2010-02-19 [Roxcie]: xD I'm just naturally hyper :D

2010-02-19 [Iruvielle]: *nods* yes, I'm naturally hyper... sugar flows through my veins! HA!

2010-02-19 [Gypsy Mystik]: lol ^_^ Meow!

2010-02-19 [Roxcie]: xD!!! Yummy, sugar through veins :P

2010-02-19 [Gypsy Mystik]: lol YAY TO SUGAR!

2010-02-19 [Roxcie]: Yes, most definitely! xD

2010-02-19 [Gypsy Mystik]: *Hugs everyone in the room*

2010-02-19 [Roxcie]: *hugs back* ^.^

2010-02-19 [Gypsy Mystik]: =^_^= Meow!

2010-02-19 [Fallen Child Athena]: Im made of sugar xD

2010-02-19 [Gypsy Mystik]: oh no.... you shouldn't say that in this room!

2010-02-19 [Mortified Penguin]: ...*eats ramen*...

2010-02-19 [Gypsy Mystik]: Ramen is not Sugar

2010-02-19 [Mortified Penguin]: Pretty much all foods are composed of sugars... *eats ramen*...

2010-02-20 [Mortified Penguin]: And, since this wiki doesn't necessarily specify what it means by 'sugar', I can only assume that it refers to all sugars. You see, monosaccharides, which are simple sugars, include the compound know as ribose. Ribose is a key component in Riboflavin, which is an additive in ramen noodles. There are, of course, other sugars found in ramen, but ribose is one of the main ones... *eats ramen*...

2010-02-20 [~Crimson Angel~]: Veari's made of sugar, yum!

2010-02-20 [Iruvielle]: Yea... but... umm... *points at picture* It's specified right there what kind of sugar we're talking about.
Thank you.
And please take your smart sounding big words and don't comment again.
Please. :)

2010-02-20 [~Crimson Angel~]: lol

2010-02-20 [Gypsy Mystik]: LOL ^_^

2010-02-20 [~Crimson Angel~]: *slips a sugar cube in my mouth*

2010-02-20 [Gypsy Mystik]: Yummy!

2010-02-20 [Mortified Penguin]: ...*eats ramen with sugar in it*...

2010-02-20 [Gypsy Mystik]: lol

2010-02-20 [Iruvielle]: HA!
That's better Mort. :P

2010-02-20 [Mortified Penguin]: ...*spits ramen out*... this sucks! ...*eats good ol' fashioned salty ramen instead*... mmm... you can really taste the MSG!

2010-02-20 [Mortified Penguin]: ...I do like sugar on barbecue though... not sure why though... *eats ramen*...

2010-02-20 [Iruvielle]: Sugar on barbeque?
Hmmm... that sounds... weird...

2010-02-20 [~Crimson Angel~]: Yeah kinda.

2012-03-24 [~Crimson Angel~]: Well, Hedda wasn't kidding about the missing posts.

2012-03-24 [Iruvielle]: .... Seriously.
O_o

2012-03-25 [Mortified Penguin]: KILL YOURSELF, DANG IT.

2012-03-25 [~Crimson Angel~]: <img:44166_1164145262.gif>

2012-03-25 [Iruvielle]: GET THE FLY SWATTER!!!

Number of comments: 4735
Older comments: (Last 200)

200 older comments
(0, 0-237):

Show these comments on your site

Elftown - Wiki, forums, community and friendship. Sister-site to Elfwood