Wiki:
Page name: Serial Kisser [Logged in view] [RSS]
2007-01-17 12:12:55
Last author: I'm off elftown now!
Owner: idyllicday
# of watchers: 14
Fans: 0
D20: 16
Bookmark and Share
<img:http://www.elftown.com/img/drawing/63187_1118380596.gif>


*Welcome to Serial Kisser*




This page is for all of you who have at one time or another been kissed by [idyllicday], otherwise known as the Serial Kisser of Elftown. If you have been kissed, consider yourself among the lucky! You were scrutinized and chosen after much deliberation. Kisses aren't free. You must earn them.



Take the banner and show everyone that you're speshul!!!


<img:http://www.elftown.com/img/drawing/63187_1118382415.jpg>


<img:http://www.elftown.com/img/drawing/63187_1118470992.jpg>



<img:http://www.elftown.com/img/drawing/67196_1118515392.jpg>



This is the list of those lucky enough to have been kissed!



#0. Dani [idyllicday] I get zero because I brought you all here! *kisses you all again* mwah!
#1. Aubrey [ludageke]
#2. [Arsenic and old lace]
#3. Pooty [Pooty; Down With The Clown] - Wow... I have never felt... *starts to tear up* So special.. In my... LIFE!! *bursts into tears* Damnit, I promised I wouldnt do this!!!
#4. [pear bear] is the serial kissers bitch!
#5. [WillowWeaver] Wa! I've been kissed by the serial kisser!! ^_^ *feels loved* hehe
#6.[~Loverly~]
#7.[polaroid of purity] I don't even mind the mono! <3
#8.[Outta Control] alright i'm been kissed! lol
#9. [Popqorn] okay okay! I've been kissed...
#10.[Hannah Lolita] I WAS KISSED!
#11.[Vampire Knight Cain] Graet now I've been kissed...
#12. [arsenic cherry] hell yeah.. i have been kissed by serial kisser *yay*
#13. [sarcasticsigh.] I was kissed by the dumb serial kisser!! (lol dani) (ha ha) (hey shes my sister)
#14. [nto actually here] ...O.o...
#15. [cheap thrills!!] y woz i kissed?? am scared!!
#16. [justmeandyou] wow...why was i kissed?
#17. [Tea Table] OH My I was kissed and loved it.
#18. [Capt'n ToiletPaper] kisses rock, serial kisser rocks!
#19. [Attention! Myspace.] I been kissed, yo! O_o
#20. [To the Welkin] Oh fuck yes. *humps you all* Oh wait is there only kissing allowed? o.O
#21. [oceanfaerie] yay! im speshul! :P
#22. [Skinny Head Fuck] I feel honored.....I think...
#23. [Mina Monster] YAY! Ive been kissed by the serial kisser! IVE ALWAYS WANTED TO BE KISSED BY THE SERIAL KISSER!!!!!!
#24. [Sweet Decay.] wowwie! Number 24.. I was born on that day! I've been kissed :D I speshul!
#25.  i {pasha} am awsome enough to have been kissed
#26. [daclives4ever] weeeeeee i am so loved!!!!!!
#27. [girl behind the music] i wasn't only kissed i was ravaged...ravaged damit!!!
#28. [The Right].... I consider it a fair trade....
#29. [joshywoshyposhy]
#30 [kremit73] i only got a peck, i need more, MUCH MORE,sorry
#31. [im not on elftown anymoreeee]
#32. [kanaseria]
#33. [Ham] I am honoured...
#34. [I'm off elftown now!] I got kissed... YAY!!!!

Username (or number or email):

Password:

2006-01-09 [WillowWeaver]: *runs in* where's my bitch!?!?! aha! *runs and jumps on Julie* hi! ^_^

2006-01-14 [Arsenic and old lace]: hey love. lol. what's up?

2006-04-25 [WillowWeaver]: hey, not much, I'm so tired...-_- been going 90 to nothing. *passes out*

2006-04-25 [Arsenic and old lace]: ~lets willow lay on me~ awww... poor baby... ~kisses her on the cheek~ lots of love..... hey, how come no one talks alot in here anymore?? it makes me sad

2006-04-25 [Ham]: Typical, just as soon as I come here.

2006-04-25 [Arsenic and old lace]: huh?

2006-04-25 [idyllicday]: oh, we'll talk...we will talk...or maybe we can just message all the other members and tell them to get their buns back here!!

2006-04-25 [Arsenic and old lace]: seriously! they need to be active members damnit.... omg... my twin! havn't heard from you in a while... everything okay?

2006-04-25 [idyllicday]: eh...boyfriend (pear bear) broke up with me...i'm moving to minnesota...i've started chain smoking...i go to a crazy catholic school...but i couldnt be better at the moment ^_^

2006-04-28 [Arsenic and old lace]: haha... ~huggles~ awwww.... stupid pear bear! rawr! why are you moving?

2006-04-30 [idyllicday]: cuz my mommy cant handle my spontaneousness any longer

2006-05-01 [Arsenic and old lace]: awwww. lol.. move to florida

2006-05-02 [idyllicday]: i wish! unfortunately my daddy wants me in minnesoota...so into the cold depths of hell i go!

2006-05-09 [Arsenic and old lace]: awwww... ~hugs~

2006-05-09 [idyllicday]: thanks, love

2006-05-11 [WillowWeaver]: ...............-_-

2006-05-15 [Arsenic and old lace]: damn

2006-10-23 [idyllicday]: i'm going to make a serial one night stand wiki too

2006-10-26 [Arsenic and old lace]: haha... fun

2006-10-27 [idyllicday]: yep...;)

2006-11-26 [WillowWeaver]: mooo...@.@

Number of comments: 226
Older comments: (Last 200)

200 older comments
(0, 0-12):

Show these comments on your site

Elftown - Wiki, forums, community and friendship. Sister-site to Elfwood