Wiki:
Page name: Rap Sucks! [Logged in view] [RSS]
2007-02-22 06:32:04
Last author: ninje
Owner: FireGypsy
# of watchers: 12
Fans: 0
D20: 9
Bookmark and Share
This is a wiki for all the Rap Haters out there!

Rap is horrible. It shouldnt even be considered music! I mean, they dont even sing! Oh yeah speaking rhyming words about pimps and whores to a backup drumbeat is really music. What talent! I can become a rapper if i wanted to! And the thing that really pisses me off is these talentless morons go and take the instrumentals from good rock bands like Linkin Park or Ozzy and put their shitty crappy lyrics over it! Come up with your own shit why dont you! Half of them cant even speak english properly! I mean, doesnt it annoy you to walk down the street and have someone walk up to you and go "Yo wad up dawg cen i git a lighta from you?" Its like "Maybe if you go back to the first grade and learn how to speak, ill think about it!". I mean cumon! And what the hell is up with their attire? Since when is it cool to wear shirts that could fit an entire circus in it never mind you? And have your pants down to your knees! Its called underwear for a reason! It goes under you clothes! I mean you might as well go walk around like these retards!
<img:http://img.photobucket.com/albums/v194/Ravendark666/retard.jpg>
<img:http://img.photobucket.com/albums/v194/Ravendark666/nelly1.jpg>
I mean, just look at them!
And its so cool to wear your hat backwards, upside down, AND inside out all at the same time right? Just makes you look dumber dont you think? Oh and whats up with the goddamn bling bling?
<img:http://img.photobucket.com/albums/v194/Ravendark666/nelly3.jpg>
<img:http://img.photobucket.com/albums/v194/Ravendark666/50cent.jpg>
I mean just look at their necks! Thank god they werent rapping on a ship because if they fell in the water they would sink right to the bottom! They might aswell put a fucking hubcap around their necks! Oh and lets not forget the "im going to coat all my teeth in gold because it makes me feel rich" Morons!
Would you honestly want to have an intelligent conversation witha guy that looked like this?
<img:http://img.photobucket.com/albums/v194/Ravendark666/goldteeth.jpg>
Seriousely? What is wrong with these people? Just a bunch of morons that create horrible sounds. Furthermore, rap is horrible and the people who create it look like morons!


Feel free to edit this page and add yourself to the anti-rappers list =)

Anti-rappers:
[FireGypsy] Creator
[Death's Die-Ary]
[All Gone.] RAP SUCKS A$$!!>_<
[Immortal Impact] rap will die
[C-vicious]
[Insanelife] R.A.P. Retard Attempting Poetry
[MillieBoo]
[Bulma] Rap sucks bad
[kittygirl1017]
[Peace_Turtles] Rap is for stupid fucks!
[jibberish] yeah damn well stupid fucks!!
[odious]
[murderdolls play thing 13] rap fuckin sucks. there is no talent in just talking lyrics..
[kendo] wow! i love this wiki! Its totally true, i agree 100%!
[Peace_Turtles]Rap is an insult to humanity!
[thehogfather] in New York there was a shelf full of junk C.D.'s, and it was labeled Crap. soon after the C faded and that's rap.
[Lucky Charm] Fuck Rap
[*Nyx*] Get rid of rap!!!
[POG] Rap encourages DISCRIMINATION!!!!!!
[DracoDormiens] Again I say the 5 famous words: True Norwegian Black Metal! Raaaarrh!
[mwhisper]rap is so fucking gay all they do is still the background sound to rock and add a few stupid words they should be tourched and killed.
[ZOMBIE x ZOMBIE]
[de Morte]
[ninje]promotes racism

Username (or number or email):

Password:

2005-03-25 [Peace_Turtles]: I don't spend my time listening to crap...sorry.

2005-03-26 [*ShawtY*]: exactly....you dont wanna spend your time listening to it...so then dont. But then dont comment shit on it when you dont know what you're talking about

2005-03-26 [FireGypsy]: we do know what we are talking about. Just because you found a few *good* rappers, doesnt mean we dont know what we are talking about. We dont like rap, its shit to our ears, get over it. We dont like any rappers. Expecially those that this wiki pertains to. So stop trying to tell us we dont know what were talking about. Because rap sucks. period.

2005-03-27 [Peace_Turtles]: Thank you! and if you like rap so much, why are you here?

2005-03-27 [*ShawtY*]: i was waiting for this question to come up.....BECAUSE i came across this wiki by accident and read all the bullshit that was put up here....and im not gonna let people disprespect other music like this without saying something...im stating my opinion is what im doing here.

2005-03-27 [*ShawtY*]: and i wasnt saying you dont know what you're talking about to [FireGypsy].....well i'v had enough of this anywayz, it doesnt look like you're gonna show even a little respect, so forget it.....

2005-03-27 [FireGypsy]: you asking me to show some repest for a few fucking rappers. Well, send me a goodamn cd, and maybe ill think about adding a note to this wiki that that select few of rappers i heard didnt dress, talk, act rediculous and speak lyrics to a lame drum beat. If you ask anyone, they will agree that most all of the info above pertains to most rap. So im not going to change my wiki just because a select few rappers are okay. So if you dont mind, there are people here that agree that the info above relates to 99% of rap. Which is more than enough to put this info toward. So, go be happy with your few not sucky rap artists, and leave the making fun of the rest, to us!

2005-03-27 [*ShawtY*]: Im not asking you to have respect for the rappers, obviously thats a stupid thing to ask....i mean have some respect for other peoples tastes! even if you think its not right and u don't like the music!! I just mean have some respect for other music, thats all!!! but whatever....you guys are the big jokers....it's so funny to make fun of other peoples shit, so carry on....obviously nobodys gonna stop you..

2005-03-28 [FireGypsy]: It is funny to make fun of their shit. Just look at them. How can one walk down the street dressed like that and not get some laughs =) i mean cmon! Circus tents!

2005-03-28 [Peace_Turtles]: *shawty* i am trying to be nice here LEAVE US BE AND GO LISTEN TO SOME RAP! You obviously do not belong at this wiki!!

2005-03-28 [FireGypsy]: *applauds [Peace_Turtles]*

2005-03-29 [*ShawtY*]: haha...you guys are funny....carry on...

2005-03-29 [Peace_Turtles]: there is no hope for this girl....and i am not going to waste my time on her....has anyone heard of the Mudvayne concert?

2005-03-29 [FireGypsy]: depends on where you live lol. I know of the band but i dont think they are playing around where i live right now.

2005-03-29 [Peace_Turtles]: yeah but you do know they are on tour right?

2005-03-30 [*ShawtY*]: yeah whatever....

2005-03-30 [FireGypsy]: i guess so lol

2005-03-30 [Peace_Turtles]: Lol my friend went and he said it "kicked ass"...lucky basterd! I WANT TO GO!!!!!!

2005-04-06 [Peace_Turtles]: You know what we should have?....banners.

2005-04-06 [FireGypsy]: if youd like to make some, then that would be awesome =D

2005-04-07 [Peace_Turtles]: Hmmm...maybe i can...i mean, i'll try.^^

Number of comments: 82
Older comments: (Last 200) 4 3 .2. 1 0

Show these comments on your site

Elftown - Wiki, forums, community and friendship. Sister-site to Elfwood